četrtek, 10. april 2008

Prvič med zadnjimi!

Potem ko se napredni svet počasi seli na Web 3.0 sem jaz šele uspela zaštartati moj prvi spletnik oz. blog. Želja po spletnem dnevniku me je sicer prežemala od mojega pristanka tukaj v Berlinu, le da se je bilo najprej potrebno udomačiti v realnem, no potem pa še v virtualnem okolju.

No, predvsem hočem na tem blogu deliti misli z mojimi prijatelji tam daleč stran, znanci, somišljeniki pa tudi naključnimi obiskovalci. In kaj nameravam misliti? Ne vem, prebirajte, pa seveda tudi kometirajte sproti. Za danes pa naj bosta ta dva odstavka dovolj, saj vreme tukaj ni ravno vzpodbujajoče.

Kmalu,

Nina

2 komentarja:

metafora pravi ...

Hojla Ninuška!

Lepo in me veseli,da te bomo brali.
Pa drugič več.

Pozdravček,

Meta

Nina iz Berlina pravi ...

Hvala, Metafora! Kdaj pa boš ti kaj postnila???

Jaz že komej čakam.