petek, 9. maj 2008

Sensual Ohrwurms

Vso to število novorojenčkov v zadnjem času in moji neposredni okolici me je zmedlo in me opustošilo za ducat družabnih in pivskih prijateljev, saj sedaj vsi zibajo in brišejo ritke.
Sama morebitno misel na kaj takega ponderiram z dodatnimi 3 mesci na že obstoječo časovnico 7-ih let. Ne vem, daljave in cocktaili v Miamiju se mi zdijo velio bolj mamljivi kot lastna genetika.

Zadnje čase me daje povišana senzualnost.Verjetno jo je raztrosila pomlad. Sanjam čudne stvari, nekdo mi je danes ponoči poljubljal ramo. Zelo doživeto in vrtoglavo. Pred dvema tednoma me je zmedel en razpuščeni volk. Še dobro, da luna trenutno crkuje.

Po mojem je kriva muzika. Sploh r'n'b scena, ki dela zadnje čase prave masterpiece. Fuck Madonno, Timberlanda in Timberlaka!! It's the pimps who got the honey...

Že celi teden se mi vrti spodnji komad. Zaradi bitov, sintič muzike in fenomenalnega videa. Ki je več kot senzualen. Čisto po mojem okusu...tudi ritka:)))





No, pa še nekaj za lahko noč, od dobrega strica Snoopa.





Sintiči so zakon!



Kmalu,



Nina

2 komentarja:

metafora pravi ...

Mene pa piči in špona tole:
http://www.youtube.com/watch?v=AW94AEmzFhQ
in tole
http://www.youtube.com/watch?v=NtRCzmvvdDU&feature=related
in zadane tale
http://www.youtube.com/watch?v=dRmIUAPwFpY&feature=related

Nekaj je v zraku, ahhh, ;)
Koža se ježi.

Meta

Nina iz Berlina pravi ...

mhmmm..interesting...vidim da sva v podobnih sferah. Me pa malo una bejba spominja na Tori...no vsaj vokalno. Se še vedno priporočam za CD.