torek, 13. maj 2008

Vzhodna luža


Na kaj pomislite, ko slišite besedo Nemci? Valda, na Bundesliga frizure, pivo in Bratwurst. Če mislite nekoliko dalj asociacijo zaokroži še kislo zelje, Lederhose in dirndl ter idila po nemško je popolna.

A kdo slučajno pomisli na nemško morje? Nemci ga imajo namreč veliko, pa ga kar ljubosumno čuvajo in nič kaj preveč ne oglašujejo. Res, da je za nas razvajene mediteranske Evropejce malce premrzlo, a mislim, da bo Global warming naredil svoje in bomo že kmalu pospešeno bežali na dopust na sever. Kar se mi zdi iz mojega trenutnega izhodišča super ideja, glede na to, da sem rada hitro na morju.

Ponavadi se prvič v letu okopam za 1.maja. Eni pečejo čevape, jaz pa se mečem v 10-13 stopnj Celzijusa. To je moj osebni ritual, ki me naredi rezistentno za celo leto naprej. Le da sem letos črtala Hrvatijo in prešuštvovala na Severu. Sicer sem samo flirtala s stopali, a naslednjič zagotovo padem. :)))

Ne vem več, kdo je rekel, da se tudi najslastnejših češenj enkrat prenaješ. Zato za nekaj časa zapuščam Adriatik.


Kmalu,

Nina

Ni komentarjev: