četrtek, 29. maj 2008

Ostblock mafija

Ob gledanju letošnje Evroizije sem se blazno zabavala. Bejbe so bile hude, tipčki malo manj kot sicer, sceno so brača Srbi naredili super in ob vklopu na trg pred parlamentom, kjer je rajal in divjal cel Beograd, je bil kocinoježen. Celo Jean Paul Gaultier si ni pustil zamuditi tega spektakla kiča in popa.

Seveda sem glasovala za Srbe. Kaj čem, pesem mi je bila u krvi. Tudi nad Rusom se ne pritožujem, vsaj potrudil se je dečko in mastno plačal Timberlanda, si nabavil še drsalkota in evo, pa je uspelo. Štiklc je ok, čeprav sta tudi Grkinja in Armenka brez pomoči veleproducentov iz Amerike dobro šejkali sem in tja.

A se kdo spomni slučajno nemških tekmovalk? Jaz se jih žal moram, že zaradi alociranosti in izpostavljenosti nemškim medijem, ki po groznem debaklu (končali so na predpredzadnjem mestu) spet ponavljajo isto zgodbo izpred lanskih let: »Nihče nas nima rad, gre za zaroto, vse kontrolira Ostblock mafija (mafija dežel za nekdanjo železno zaveso), čeprav mi (Nemci) za Evrosong plačujemo največ keša.« Ups.

Nemška neopaznost na Evrosongu se res že malce kronično pojavlja, čeprav naj bi imeli vsi kandidati pred izborom dobro publiciteto in še boljše odzive. Hja, in tu se zaplete. Publiciteto od svojih medijev seveda. Ali je kdo v Sloveniji slučajno slišal za No Angels? Dvomim. Pa tudi ni važno, kajti Nemcem preprosto majka udarnosti in gušta. Ter izdelane identitete, kot jo je imel recimo Francoz ali pa Španec. V neidentitetičnost je letos padla tudi Švedinja oz. Šved (spol je pri toliko operiranosti hudo vprašljiv), ki je kot Nemke zapela še en pop komadič.

Nemške bejbe so glasovno tako škripale, da sem izjemoma morala povišati glasnost, da sem slišala refren. Bolj ali manj so tudi stale pri miru, ko pa že ptički čivkajo, da je treba šejkat, šejkat in še enkrat šejkat. Rus se je plazil po tleh, Francoz si je celo omislil golf mobil, da o Bošnjakih ne govorim. Še Hrvati so angažirali Čičota, ki je skreetchal na gramofon. Ampak ne, gre za zaroto.

»Pustimo Balkancem in ostalim državam v razvoju naj imajo song contest brez nas, zahodnih držav, in si potem bratsko delijo točke med seboj« je nek vodenoglavi princ danes nemčil po Tv-ju.

Ni blema, mi vas zagotovo ne bomo pogrešali. Ali kot so letos zapele Nemke: »Why don't you dissappear?«


Tudi za eurotrash je treba imeti talent.;)))))

Kmalu,
Nina

P.s: Se opravičujem za kasno objavo, ampak internet v Berlinu je tudi tema zase. A o tem kdaj drugič.

Ni komentarjev: